onsdag 5 november 2008

Concerning Idiots

Min fӧre detta blogg, Concerning Idiots Spotted On Horror Street ar dӧd. Den nya bloggen heter Concerning Idiots. Skälet till fӧrändring beror på att fӧrändring har skett i mitt liv. Nya hemtrakter och nya inspirationskällor kräver en viss fӧrändring. Har haft det rätt sa svårt att skriva på sistone. Jag har varken haft inspiration eller tiden fӧr att skriva men jag saknar det och behӧver det så nu ska jag fӧrsӧka komma igång igen.

Eftersom jag numer tillfalligt bor i Kalifornien och studerar pa Santa Monica College så har jag på sistone skrivit mycket pa engelska. Engelska är ett svårt språk att skriva på fӧr någon som är van vid att skriva pa svenska. En av mina kurser är Engelska 1 (Fӧrsta Graden av Universitets Engelska) och kommer därfӧr bӧrja blanda min blogg och skriva stora delar av den på engelska. Detta fӧr att utveckla mitt skrivande inom det engelska språket fӧr att kunna vänja mig vid att skriva på ett språk som jag måste skriva på fӧr att bli fӧrstådd.

Fuck Off

1 kommentar:

Anonym sa...

Klockren avslutning.